Yellow Bullet Forums banner

Wat is het verschil tussen een Lowes John Deere & een dealer John Deere???

117K views 117 replies 65 participants last post by  Traction Jackson  
#1 ·
Heb net een grasmaaier gekregen en een vriend zei dat ik het verknald heb omdat een Lowes-model anders is??

Meer plastic, goedkoper metaal, minder pk, wat hebben ze veranderd??

Ik wist dat Walmart graag over hun producten liegt, maar ik wist eerlijk gezegd niet dat John Deere dat ook zou doen???

#4 ·
Bedankt, dus hij heeft gelijk, ik had geen idee.
Is dat de reden waarom mijn oude John Deere-sleutel hier niet in past??
Hij paste vroeger op iedereen die ik ooit probeerde.

#11 ·
.

Bedankt, dus hij heeft gelijk, ik had geen idee.
Is dat de reden dat mijn oude John Deere-sleutel niet op deze past??
Hij paste vroeger op iedereen die ik ooit probeerde.

Ik heb een paar van die MYD-tractoren gehad. Ze worden onder veel verschillende namen gemaakt. Geen tractoren werkten prima voor mij voor regulier niet-commercieel werk. Ik zou er 5-6 jaar mee doen en ze verkopen. Alles liep en sneed prima. Ze hebben een zwakke besturingstoestel en bij een tractor moest ik een bus maken voor de stuurstang zodat het tandwiel in contact zou blijven. Die tractor zou je goede service moeten geven.

.

#6 ·
Zijn de John Deere D100-serie tractoren bij The Home Depot en Lowes dezelfde als de tractoren bij mijn lokale John Deere dealer? Ja. Er is geen verschil tussen de D105, D110, D125, D130, D140, D155, D160, D170 grasmaaiers bij uw lokale bouwmarkt, lokale hardwarewinkel of de John Deere dealer. Er kan verwarring ontstaan door het feit dat sommige winkels niet de hele lijn voeren. Zo kan de ene bouwmarkt de D125 en D160 voeren, een andere winkel de D130 en D155. Uw lokale John Deere dealer zal ook andere John Deere grasmaaiers voeren die er hetzelfde uitzien. De andere tractoren die ze voeren zijn veel duurder en kunnen een betere keuze zijn als u een groot terrein heeft om te maaien, een klein oppervlakte te onderhouden of vee te bezitten.

#22 ·
Zijn de John Deere D100-serie tractoren bij The Home Depot en Lowes dezelfde als de tractoren bij mijn lokale John Deere dealer? Ja. Er is geen verschil tussen de D105, D110, D125, D130, D140, D155, D160, D170 grasmaaiers bij uw lokale bouwmarkt, lokale hardwarewinkel of de John Deere dealer. Er kan verwarring ontstaan ​​door het feit dat sommige winkels niet de hele lijn voeren. Zo kan de ene bouwmarkt de D125 en D160 voeren, een andere winkel de D130 en D155. Uw lokale John Deere dealer zal ook andere John Deere grasmaaiers voeren die er vergelijkbaar uitzien. De andere tractoren die ze voeren zijn veel duurder en kunnen een betere keuze zijn als u een groot terrein moet maaien, een klein stuk grond moet onderhouden of vee bezit.
Dit! Als het hetzelfde modelnummer is, is het dezelfde maaier. Punt.

#9 ·
Ik heb een Cub Cadet gekocht bij Tractor Supply. Er waren garantie werkzaamheden nodig en die konden niet bij de lokale CC-dealer worden uitgevoerd. Ik moest wachten op een opening bij een erg smerig uitziende "goedgekeurde" reparatiewerkplaats voor kleine motoren om hem ĂĽberhaupt te laten onderzoeken. Ik heb de verdomde startmotor zelf gerepareerd en het als "ervaring" beschouwd.

#12 ·
Ik "was" jarenlang een John Deere-fan, maar dit jaar, toen ik een nieuwe grasmaaier nodig had, koos ik voor een KUBOTA.
Ik heb naar de JDs en Husqvarna's gekeken en besloot toen om "op te waarderen" naar een KUBOTA T2290 met een Kawasaki-motor en een gefabriceerd maaidek. Ik zou overwegen om minimaal een JD X-serie te kopen.

Trouwens! Helaas zijn de "consumentenproducten" van JD naar de knoppen gegaan....... Ik had mijn LX178 sinds 1987 en het was een werkpaard dat gebouwd was om lang mee te gaan, maar het begon me "uit te melken", dus het moest weg.

#15 ·
Ik was jarenlang een John Deere-fan, maar dit jaar, toen ik een nieuwe grasmaaier nodig had, koos ik voor een KUBOTA.
Ik heb naar de JDs en Husqvarna's gekeken en besloot toen om "op te stappen" naar een KUBOTA T2290 met een Kawasaki-motor en een gefabriceerd maaidek. Ik zou overwegen om minimaal een JD X-serie te kopen.

Trouwens! Helaas zijn de "consumentenproducten" van JD naar de knoppen gegaan....... Ik had mijn LX178 sinds 1987 en het was een werkpaard dat gebouwd was om lang mee te gaan, maar het begon me "klein te houden", dus het moest weg.
Ik had meer dan 10 jaar een 20" Cub Cadet grasmaaier met een Kawasaki-motor. Ik heb er nieuwe wielen in gezet, een nieuwe zak, twee keer, een nieuwe aandrijfriem, enz. Die motor was geweldig, alles sleten voordat de motor het deed.

#14 ·
Ik heb een JD E100 geërfd van mijn oude man...wow wat een stuk stront - alles was al kapot toen ik hem kreeg of ging binnen een jaar kapot. Ik koos voor een tweedehands oudere lokaal geproduceerde Greenfield-grasmaaier, was 5 jaar oud toen ik hem kocht met 50 uur op de teller (in feite) nieuw. Ik onderhoud hem zelf en het ding is vlekkeloos geweest.

#17 ·
De enige JD die ik ooit bezat, was een 425 met 2-wielbesturing.

Ben hem kwijtgeraakt bij een scheiding.

Geweldige echte JD-machine.

Nu geloof ik dat de X-serie de eerste lijn echte JD-machines is. Alles wat daaronder is gebouwd, is gewoon een groen geschilderde goedkope MTD.

Alleen u als huiseigenaar kunt beslissen wat goed voor u is. Het hangt echt af van het terrein, hoeveel hectare en hoe comfortabel u wilt zijn tijdens het maaien.

#20 ·
Mijn verhaal gaat over een Ariens-gereedschap en niet over John Deere,

maar ik kocht mijn Ariens sneeuwblazer bij de Ariens-dealer, voor het geval ze anders waren,

ik vroeg de Ariens-man op weg naar buiten of er een verschil was,

en hij zei dat de Home Depot Ariens niet alleen exact hetzelfde zijn (met minder modellen beschikbaar bij HD),

maar zij (de Ariens-dealer) hebben het contract om ze voor Home Depot te monteren.

#23 ·
De Cub Cadet die ik bij de dealer kocht, was de grootste hoop stront die ik ooit heb gehad, olie lekte over mijn werkplaats elke keer dat ik hem gebruikte, de dealer wilde/kon hem niet repareren onder garantie. De dag dat ik mijn John Deere X-750 kocht, was de beste dag van mijn maaileven. Ik ben er dol op. View attachment 190711
Lol, dat is. Goed. Ik heb twee Cub Cadets gehad. Deze laatste heeft twee decks gegeten. Gaat nog steeds.

#31 ·
Ik heb 36 jaar lang Deere-dealers met meerdere locaties gerund (zowel landbouw als constructie) - de E-serie is hetzelfde, waar je ze ook koopt - ze bestaan omdat Home Depot Deere-producten wilde verkopen, en dit werd in 1996 aan dealers opgedrongen -
Ze zijn allemaal gebouwd om tegen verschillende prijzen te worden verkocht, dus de kwaliteit van de onderdelen is ongeveer hetzelfde als die van hun concurrentie, dus denk niet dat je iets speciaals krijgt - ik was altijd in conflict met mijn Territory Manager omdat ik weigerde de shit te stockeren (we konden een combine verkopen van $ 300.000 of een graafmachine van $ 200.000 en minder klachten hebben dan een klant die een maaier van $ 1995,00 kocht bij Lowe's) -
Als je een kwaliteits-Deere wilt, koop dan een "X"-serie of groter - evenzo bij zero turns - de "X"-seriemaaier bovenaan deze pagina is bijna van dezelfde kwaliteit als een echte compacte werktractor, dus er is echt een verschil -
Dat kun je zien aan de garantie - als hij 4 jaar garantie heeft, is het de betere unit, goedkope hebben 2 jaar garantie -
Oh, wees voorzichtig, de achterassen zijn niet te onderhouden, dus als ze kapot gaan, kun je ze alleen vervangen - de "X300's" hebben een betere achteras, maar zijn ook niet te onderhouden, koop een X4 of groter) - als je veel hellingen hebt om te maaien, koop er dan geen, het zal de achteras in minder tijd uitschakelen dan zou moeten -
De reden dat er staat dat de maaier is onderhouden door een Deere-dealer bij Lowe's/HD is dat je lokale dealer geen keuze heeft, Deere laat ze ze monteren (een andere eis van Lowe's/HD, maar ze verkopen er zoveel dat ze enige invloed hebben op Deere) - je krijgt ook een telefoontje van de dealer - ik haatte ze ook omdat ik het gevoel had dat het de kwaliteit verminderde waar Deere voor staat -

#114 ·
Ik heb 36 jaar lang multi-location Deere-dealers gerund (zowel Ag als Construction) - de E-serie is hetzelfde, waar je ze ook koopt - ze bestaan omdat Home Depot Deere-producten wilde verkopen, en dit werd in 1996 door de dealers doorgedrukt -
Ze zijn allemaal gebouwd om te worden verkocht tegen verschillende prijspunten, dus de kwaliteit van de onderdelen is ongeveer hetzelfde als die van hun concurrenten, dus denk niet dat je iets speciaals krijgt - ik was altijd in conflict met mijn Territory Manager omdat ik weigerde de shit te stockeren (we konden een combine van $300.000 of een graafmachine van $200.000 verkopen en minder klachten hebben dan een klant die een maaier van $1995,00 bij Lowe's kocht) -
Als je een kwaliteits-Deere wilt, koop dan een "X"-serie of groter - evenzo in zero turns - de "X"-serie maaier bovenaan deze pagina is bijna van dezelfde kwaliteit als een echte compacte werktractor, dus er is echt een verschil -
Je kunt het zien aan de garantie - als hij 4 jaar garantie heeft, is het de betere unit, goedkope hebben 2 jaar garantie -
Oh, wees voorzichtig, de achterassen zijn niet te onderhouden, dus als hij faalt, kun je hem alleen vervangen - de "X300's" hebben een betere achterkant maar zijn ook niet te onderhouden, koop een X4 of groter) - als je veel hellingen hebt om te maaien, koop er dan geen, hij zal de achteras in minder tijd uitschakelen dan zou moeten -
De reden dat er staat dat de maaier is onderhouden door een Deere-dealer bij Lowe's/HD is dat je lokale dealer geen keuze heeft, Deere laat ze hem monteren (een andere eis van Lowe's/HD, maar ze verkopen er zoveel dat ze wat invloed hebben bij Deere) - je krijgt ook een telefoontje van de dealer - ik haatte ze ook omdat ik het gevoel had dat het de kwaliteit waar Deere voor staat, verminderde -
Ik wil al jaren een John Deere. Ik heb mijn oude maaier vastgehouden, maar besloot dat dit het laatste seizoen zou zijn. Ik had het gevoel dat de JD's bij Lowes de "2e" waren en de dealer verkocht de eerste lijn van de maaiers. Ik zal elke dag meer uitgeven aan kwaliteit. Na het lezen van al deze berichten, vooral uw bericht, wil ik geen JD meer. Ik wil een kwaliteitsvolle, betrouwbare, goed snijdende grasmaaier die een gemiddeld gazon op een huisperceel kan maaien. Mijn tuin is vlak, behalve dat hij van de achtertuin naar de voorkant een gemiddelde helling opgaat. Ik dacht aan een Cub, maar een eigenaar zei dat ze vreselijk waren als ze omhoog gingen. Omdat u al zoveel jaren in de branche zit, welke maaier zou u aanraden?

#32 ·
Er is eigenlijk veel informatie op het web over hydrostatische achterwielen en hoe ze te repareren. Spider gear kits of zo herinner ik me. Spoelingen helpen meer dan wat dan ook. Ik heb er een en het is een model uit 2003, dat nog steeds op heuvels rijdt, maar ik gebruik hem alleen in de herfst, dus hij wordt onregelmatig gebruikt.

#94 ·
Eigenlijk is er veel informatie over de hydrostatische achterassen en hoe ze te repareren op het web. Spider gear kits of zo herinner ik me. Spoelingen helpen meer dan wat dan ook. Ik heb er een en het is een model uit 2003, dat nog steeds op heuvels rijdt, maar ik gebruik het alleen in de herfst, dus het wordt onregelmatig gebruikt.
U heeft gelijk, ik heb een 2007, nieuw gekocht en onderhouden D125, de hydrostatische transaxle begon de maaier te vertragen tot bijna kruipsnelheid. Ik probeerde wat informatie te krijgen van de JD-dealer, een grap, een nieuwe transaxle was $ 600,00. Ik nam contact op met TruTorque, fabrikant van de transaxle, en kreeg informatie over onderdelen, een uitsplitsing plus wat er echt gebeurde tussen TruTorque en JD met de transaxle. Het lijkt erop dat JD niet bereid was de prijs te betalen die voor TruTorque gewenst was, dus om het contract te krijgen, hebben ze alles goedkoper gemaakt wat ze konden, zelfs tot het weglaten van een aftapplug, een echte vulplug en het plaatsen van troep 10w30 olie in de unit. Het probleem was dat het te kleine filterscherm zich vult met metaal van de spider-tandwielen die zijn gemaakt van poedermetaal, dus de filter verstopt. Geen olie Geen Hydrostat. Er is overmatige zijdelingse speling in de spiders, wat toevallig dezelfde maat heeft als BB chevrolet klepveershimmen om de spiders correct te shimmen. Ik heb de mijne gerepareerd door 15w50 Mobil 1 synthetische olie te gebruiken, de filter en al het gemalen metaal in de behuizing te reinigen, de spiders te shimmen en een kleine aftapplug toe te voegen in het laagste deel van de behuizing. Ik ververs de olie nu om de 2 jaar en hij loopt nog steeds prima. De nieuwe transaxles zijn nu gemaakt van plastic en zijn nog slechter gebouwd dan de mijne.
Als je ooit onderdelen koopt van een JD-dealer, breng dan veel $$$ mee, ze zijn trots op hun spullen, echt trots...

#34 ·
Degenen die je bij Lowes, Sears, Home Depot (verkeerd gespeld) en dergelijke krijgt, zijn allemaal goedkopere eenheden die meestal worden gemaakt door American Yard Products, of iets in die richting.

Ik heb een crafstman 54" die ik in '09 nieuw van sear kreeg. Hoewel hij nog steeds loopt, is er niet veel meer over, afgezien van het dek, het frame, het plaatwerk (als je het zo kunt noemen) en de motor zijn origineel...

Hij heeft de kohler 26 pk twin, en zelfs dat verdomde ding heeft al een heleboel onderdelen gehad. Op de derde nieuwe startmotor, nieuwe bobines en bougie, op de tweede PTO-koppeling, 3 nieuwe banden en nu hebben alle 4 tubes..7 sets messen, 4 sets van elke riem, twee nieuwe batterijen, en voor de lente moet ik de bedrading vervangen, vanwege een rat of een soort knaagdier. Op het punt om het op te geven en een grote Cub of zelfs een echte Johnny fuckin' Deere te kopen. Voor wat ik in de craps heb gestoken, man, had ik een fatsoenlijke 2, 3 jaar oude "echte" JD kunnen kopen en nog wat dollars overhouden voor een hamburger en een emmer benzine...

Betaal iets meer vooraf, of veel meer verderop met maaiers. Mijn vader had een Massey Ferguson toen ik een kind was. Weet je...een van die oude zware motherfuckers van gietijzer...
De eerste motor gaf de geest toen ik een jaar of 5 was, ik herinner me dat hij hem verving. Er een vroege kohler op gezet. Die ging ongeveer 5 jaar mee en gooide een staaf. Hij kwam van de weg (hij was vrachtwagenchauffeur) en had ergens een tecumseh gekocht. We zetten die erop, hij liep tot 2014 als back-up voor zijn vaak lastige craps, man, POS. De laatste keer dat hij hem gebruikte, gooide hij ook een staaf, dus sleepte hij hem naar de schuur en gooide hem op de schroothoop. Ik zou hem moeten gaan halen, een Honda horizontale as vinden en hem weer tot leven wekken. Klein dek...42 of zoiets, maar hij was gebouwd om lang mee te gaan. Ik herinner me dat de as die de messen aandreef, een of twee keer per zomer afbrak. Altijd een rotklus om het dek eraf te halen, de klootzak te laden en naar de stad te brengen om hem weer te laten lassen.

Ze maken ze niet meer zoals vroeger...

#35 ·
Mijn vader werkte voor Home Depot en was tien jaar achter elkaar de beste verkoper. Er is absoluut geen verschil. John Deere is John Deere Punt. Home Depot kreeg ze van de lokale John Deere dealer. Zelfs de Scotts Garden tractoren zijn John Deere. John Deere's versie was de Saber. John Deere heeft een budgetlijn die de meeste grote winkels verkopen, maar dat doen ze ook. Het belangrijkste van de dealer is dat ze weten wat je nodig hebt na een paar vragen en dat wist mijn vader ook. De dealers hebben meestal alleen degenen op voorraad die 90% van de mensen die daar komen nodig hebben en dat is niet degene bovenaan. Mijn vader gaf de klanten wat ze nodig hadden, net als de dealer, niet alleen wat er in de winkel lag. Daarom verkocht hij tien keer meer tractoren dan wie dan ook daar. De klanten zouden uit de weg gaan om terug te komen en hem de hele tijd persoonlijk te bedanken.