Jimmy Kimmel, ik weet het, niemand geeft erom, ik ook niet. Rot op Kimmel!!!
Nou, dat was dom 🤦♂️de gedachtenpolitie is hier. geen vrijheid van meningsuiting meer, hierna komen je wapens, hallo 1933.
Je zou verbaasd zijn wat de machthebbers van mij denkenGeen enkele politicus of overheidsfunctionaris heeft het veroorzaakt. Twee van de belangrijkste aanbieders (Nexstar als een) van omroepmedia hebben zijn show op eigen initiatief ingetrokken nadat ze van hun klanten/cliënten hadden gehoord.
Dit is politieactie door het volk, niet door overheidsfunctionarissen.
IMHO, het is niet alleen dit geval, Kimmel, The View, GMA en andere ABC-shows zijn politiek sterk links georiënteerd en hun licenties, gecontroleerd door de FCC, vereisen dat ze breed eerlijk en gunstig zijn voor het volk. Kimmel leunt extreem links, heeft nooit een slecht woord gezegd over hersendode Joe - of enige Dim trouwens - en heeft nooit iets goeds gezegd over DJT.
Fuck hem in de kont met een grote cactus, de klootzak.
Sorry, Mac, maar de machthebbers geven geen fuck om wat ik denk - of jij.
Niemand wordt gearresteerd voor stront. Mensen verliezen hun baan. Dat heeft niets te maken met de 1A. Je kunt zeggen wat je wilt. Als wat je zegt aantoont dat je een stuk stront bent, wil ik niet dat je voor me werkt. Het vieren van de moord op een goede man kwalificeert je als een stuk stront.en jij dacht dat de censuur hier erg was... wacht maar! In het VK kun je gearresteerd worden voor een tweet...
Dit was de druppel. Geld is in bijna elk geval de bodemlijn. Als hij miljoenen zou binnenhalen, zou hij nog steeds op zijn preekstoel zitten te cashen, want cash is koning in elke onderneming. Slecht presteren en het bedrijf nu nog meer geld kosten? Daar is de deur. De demografie van 18-34-jarigen bevestigt dit...Next Star en Sinclair klaagden omdat sponsors dreigden met advertenties, en aangezien ABC eigendom is van Disney, moesten ze de aandeelhouders van deze markten tevreden stellen en trokken de show terug.
Alleen omdat je een show hebt, betekent dat niet dat je onzin kunt spuien. Er zijn regels voor optreden op het platform dat je krijgt. De regels worden gehandhaafd door de FCC.