Yellow Bullet Forums banner

Raad eens wie de laars kreeg van Late Night TV????

1.9K views 35 replies 22 participants last post by  Eric_04  
#1 ·
Jimmy Kimmel, ik weet het, niemand geeft erom, ik ook niet. Rot op Kimmel!!!

#2 · (Edited)
Verdomde zelfingenomen hypocriet! Ging van het afsluiten van "The Man Show" met meisjes die op trampolines springen naar serieuze infectie met TDS in zijn eigen talkshow. Zijn verhuizing naar de westkust is positief bewijs dat de cultuur daar verantwoordelijk is voor de baan van de gestoorde linkse gekken die de Dim-partij controleren.

Verdomme Jimmy Kimmel!!!

#7 ·
Geen enkele politicus of ambtenaar heeft het veroorzaakt. Twee van de belangrijkste aanbieders (Nexstar als een) van uitzendmedia trokken zijn show op eigen houtje terug na reacties van hun klanten. Dit is politieactie door het volk, niet door overheidsfunctionarissen. Naar mijn bescheiden mening is het niet alleen dit geval, Kimmel, The View, GMA en andere ABC-shows zijn politiek sterk links georiënteerd en hun licenties, gecontroleerd door de FCC, vereisen dat ze breed eerlijk en gunstig zijn voor het volk. Kimmel leunt extreem links, heeft nooit een slecht woord gezegd over de hersendode Joe - of enige Dim trouwens - en heeft nooit iets goeds gezegd over DJT. Fuck hem in de kont met een grote cactus, de klootzak. Sorry, Mac, maar de machthebbers geven geen zier om wat ik denk - of jij.

#8 ·
Geen enkele politicus of overheidsfunctionaris heeft het veroorzaakt. Twee van de belangrijkste aanbieders (Nexstar als een) van omroepmedia hebben zijn show op eigen initiatief ingetrokken nadat ze van hun klanten/cliënten hadden gehoord.
Dit is politieactie door het volk, niet door overheidsfunctionarissen.
IMHO, het is niet alleen dit geval, Kimmel, The View, GMA en andere ABC-shows zijn politiek sterk links georiënteerd en hun licenties, gecontroleerd door de FCC, vereisen dat ze breed eerlijk en gunstig zijn voor het volk. Kimmel leunt extreem links, heeft nooit een slecht woord gezegd over hersendode Joe - of enige Dim trouwens - en heeft nooit iets goeds gezegd over DJT.
Fuck hem in de kont met een grote cactus, de klootzak.
Sorry, Mac, maar de machthebbers geven geen fuck om wat ik denk - of jij.
Je zou verbaasd zijn wat de machthebbers van mij denken :cool:

#13 ·
en jij dacht dat de censuur hier erg was... wacht maar! In het VK kun je gearresteerd worden voor een tweet...
Niemand wordt gearresteerd voor stront. Mensen verliezen hun baan. Dat heeft niets te maken met de 1A. Je kunt zeggen wat je wilt. Als wat je zegt aantoont dat je een stuk stront bent, wil ik niet dat je voor me werkt. Het vieren van de moord op een goede man kwalificeert je als een stuk stront.
GTFOH

#20 ·
Next Star en Sinclair klaagden omdat sponsors dreigden advertenties terug te trekken, en aangezien ABC eigendom is van Disney, moesten ze de aandeelhouders van deze markten te vriend houden en trokken de show terug. Alleen omdat je een show hebt, betekent dat niet dat je onzin kunt spuien. Er zijn regels voor optredens op het platform die je worden aangeboden. De regels worden gehandhaafd door de FCC.

#26 ·
Next Star en Sinclair klaagden omdat sponsors dreigden met advertenties, en aangezien ABC eigendom is van Disney, moesten ze de aandeelhouders van deze markten tevreden stellen en trokken de show terug.
Alleen omdat je een show hebt, betekent dat niet dat je onzin kunt spuien. Er zijn regels voor optreden op het platform dat je krijgt. De regels worden gehandhaafd door de FCC.
Dit was de druppel. Geld is in bijna elk geval de bodemlijn. Als hij miljoenen zou binnenhalen, zou hij nog steeds op zijn preekstoel zitten te cashen, want cash is koning in elke onderneming. Slecht presteren en het bedrijf nu nog meer geld kosten? Daar is de deur. De demografie van 18-34-jarigen bevestigt dit...

#24 ·
Ik hoorde gisteravond een talking head een goed punt maken. Kimmel had hoogstwaarschijnlijk een "morele clausule" in zijn contract die hij waarschijnlijk heeft geschonden door een duidelijke leugen aan zijn publiek te vertellen.

Het was niet grappig. Het was geen grap. Het was geen clou. Het was een duidelijke leugen. Dus niet alleen ben je NIET grappig, je bent ook nog eens een verdomde leugenaar!

#30 ·
Die verdomde Goof werd nooit gecensureerd, hij kan voor abc staan en huilen zoveel hij wil, wat hij deed was verwerpelijk. Hij loog letterlijk over de moordenaar en voedde daarmee meer haat en woede aan bij zijn publiek, dat is geen vrije meningsuiting, dat is liegen tegen je nationale publiek, dus iedereen die zegt dat het censuur is, vindt het goed dat mensen vuur schreeuwen in een theater, het doet me denken aan de film Warriors, waar wanneer Cyrus (Charlie Kirk) wordt neergeschoten en de slechterik (Kimmel) opspringt en naar de Warriors (MAGA) wijst en schreeuwt "HET WAREN DE WARRIORS, DE WARRIORS HEBBEN CYRUS VERMOORD!! dit is geen kwestie van vrije meningsuiting en de enigen die het zeggen zijn klootzakken zoals mijn boner sucker en andere linkse gekken hier, Kimmel werd opnieuw niet gecensureerd, hij werd ontslagen omdat hij een laag-levende klootzak was, precies zoals MM hier, die haat en verdeeldheid verspreidt door leugens en propaganda!