Yellow Bullet Forums banner

AWD vs. RWD Shootout (Cleetus)

5 reading
2.2K views 24 replies 15 participants last post by  JasonQuartermile  
#1 ·
Verrast dat het hier niet is, waar iedereen een mening heeft, aangezien het overal op FB en YouTube staat, maar gedachten? Mijn eerste was niet zoals verwacht, sommige zoals verwacht en een paar verdomd goede raceautolengte of minder. Gekoppeld aan de 1320 Video, aangezien Cleetus' een spoiler heeft... moet zeggen dat ik nooit had verwacht dat die auto (of vrachtwagen?) zou winnen!

#10 ·
Ik vraag me af hoe RWD het zou hebben gedaan als de baan geprepareerd was, maar ik ben van mening dat AWD tegen auto's met grote banden zou moeten racen als het AWD vs RWD wordt.
Cletus zei dat als ze bij de startlijn waren begonnen en de Track Radial hadden geprepareerd, het resultaat voor de RWD-auto's misschien anders was geweest!!

#17 · (Edited)
Mijn maat Andrew met het blanke meisje had een goede vertoning. Ik heb de transmissie het weekend ervoor net opgefrist, het was hard nodig.

Oh, en ik vroeg Andrew voordat hij ging hoe hij dacht dat het zou gaan. Het ging eigenlijk precies zoals hij zei, hij zei dat als die AWD-trucks eenmaal vleugels op hun trucks zouden zetten, de rwd-auto's voor verrassingen zouden komen te staan. Hij zei ook dat als hij een of twee rondes kon overleven en er wat rubber op de weg zou komen, hij een kans zou maken.
Was dat de White Fox Body Mustang met de TT Coyote?

#16 ·
Ze hadden geen toeschouwers vanwege de locatie van de start, zei Cleetus.

Ik vond het goed. Het bevoordeelde de AWD, maar het waren dezelfde regels als de vorige race. Geen reden om dat te veranderen om de RWD te accommoderen.

Hebben de meeste no-prep evenementen niet exclusieve AWD-klassen en zijn ze niet toegestaan in de RWD-klassen?

Al met al best vermakelijk. De AWD raakte de RWD-mannen na SM ook behoorlijk hard - dat maakt het gewoon leuker.

#25 ·
Veel mensen in beide kampen bleven hangen voor een andere race zonder voorbereiding die kort daarna plaatsvond...het ging deze keer de kant van de RWD's op, waarbij de Willy Dynamite Mustang een Velocity Racing truck versloeg in de finale. Die F-150's zijn geen grap, 2000 pk op de wielen. Kan nog steeds niet geloven dat een diesel het allemaal won bij Cleetus' en ik ben een dieselman LOL.