Yellow Bullet Forums banner

Oorlog in het bos crash

5.7K views 50 replies 20 participants last post by  midnightlaundry  
#1 ·
#19 ·
Als je een band in het gras krijgt, moet je loslaten, sommigen hebben het niet gedaan... duidelijk meegesleept in het moment.
Je moet loslaten voordat je het gras raakt. Het is al voorbij als je onder stroom het gazon begint te maaien.

#20 ·
Ik denk dat het gras een leuke touch toevoegt. Zoals het aanraken van de Armco-vangrail.

Die plek is gek, maar het heeft een thema uit de oude tijd.

#27 ·
Ik heb in het weekend af en toe zitten kijken. De man die live streamde op YouTube zei dat hij in het weekend drie van zijn camera's kwijt was geraakt. Ik ben er vrij zeker van dat dat er een van was.

Ik denk dat de motorcrash een motor heeft opgeblazen en olie onder de band heeft gekregen. Hulde aan de medivac-piloot, dat zag er krap uit om daar te landen.

De wheelie-man was op zoek naar voorbanden voor de volgende ronde. Ik weet niet zeker of hij ze heeft gevonden.

Dat racen is niet voor mij, maar wel interessant om naar te kijken en het zijn geen carbon copy Camaro's.

#30 ·
Zag een video van de Monte Carlo die de vangrail aan het einde kruiste en explodeerde en precies op de betonnen muur sloeg waar hij begint :oops:. Ik weet niet zeker wie die vangrail in elkaar heeft gezet, maar verdomme, een auto zou dat ding niet zo gemakkelijk moeten verscheuren. Plus enorme gaten tussen de bovenste en onderste secties. Dat ding is zo verdomd vaag.

Heb er genoeg gezien die ze bij Keystone raakten en nog nooit een auto dat zien doen.

#32 ·
Zag een video van de Monte Carlo die de vangrail aan het einde kruiste en explodeerde en recht op de betonnen muur sloeg waar hij begint :oops:. Ik weet niet zeker wie die vangrail in elkaar heeft gezet, maar verdomme, een auto zou dat ding niet zo gemakkelijk moeten versnipperen. Plus enorme gaten tussen de bovenste en onderste secties. Dat ding is zo verdomd vaag.

Heb er genoeg zien raken bij Keystone en nog nooit een auto dat zien doen.
We racen al jaren op veel circuits. Nog nooit op een plek geracet die vangrails had!

#36 ·
Ik heb er geen zin in om mijn auto over een paar van de bullshit tracks te forceren waarvan deze jongens denken dat ze zo cool zijn. De sport is al gevaarlijk genoeg zonder risico's toe te voegen of 500 mensen in de weg te hebben terwijl je probeert een burnout te doen. Het kan me niet schelen of je deze mening niet leuk vindt, ga gerust je shit ophopen op een stortplaats zoals die. Ik weiger.

#37 ·
Ik heb geen zin om mijn auto over een aantal van de bullshit tracks te forceren waarvan deze jongens denken dat ze zo cool zijn. De sport is al gevaarlijk genoeg zonder risico's toe te voegen of 500 mensen in de weg te hebben terwijl je probeert een burnout te doen. Het kan me niet schelen of je deze mening niet leuk vindt, voel je vrij om je shit op een stortplaats als die te gooien. Ik weiger.
Ik bezat ooit een outlaw-baan. Bethany Missouri, van 1999 tot 2013, genaamd Thunder Valley. Nooit meer dan 2 leden per auto tegelijk op de baan toegestaan, en moest altijd achter de auto blijven. Ook oorspronkelijk geopend in 1967, en tot op de dag van vandaag niemand daar gewond gezien. En auto's reden zo snel als 4.40's. Maar, en ik denk dat dit de echte reden is, vangrails stonden 20 voet van de rand van de baan. Dus ze hadden genoeg tijd om op te tillen als ze het gras raakten. Gewoon mijn gedachten.

This post has been deleted