Yellow Bullet Forums banner

1 - 20 of 65 Posts

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #1
anyone care to give a fuck?

lol.. we (on the big island) are supposed to feel the effects starting around 4pm hawaii time today, and then we're gonna get another one who might miss just north of us on sunday, expected to hit the other islands.

did i mention we were subject to a 4.5 earthquake about an hour ago, too?

it's gonna be a lovely day, people.. have fun!


here's a link to what's going on:

http://abcnews.go.com/US/hurricanes-iselle-julio-headed-hawaii-big-surf-dangerous/story?id=24878349
 

·
Beer Pong Champ (Retired)
Joined
·
6,830 Posts
anyone care to give a fuck?

lol.. we (on the big island) are supposed to feel the effects starting around 4pm hawaii time today, and then we're gonna get another one who might miss just north of us on sunday, expected to hit the other islands.

did i mention we were subject to a 4.5 earthquake about an hour ago, too?

it's gonna be a lovely day, people.. have fun!


here's a link to what's going on:

http://abcnews.go.com/US/hurricanes-iselle-julio-headed-hawaii-big-surf-dangerous/story?id=24878349

Fuckin guy lives in paradise 360 days out of the year and bitches about the other 5?
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #3 (Edited)
show me where paradise is, i'd be happy to live there. you mainland phucks think hawaii is all mai tai's and bitches in coconut bras, dont you?

try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. im sure your outlook will change real quick like.

thank you, drive through!

(on a side note, i did laugh a little bit at that) :)
 

·
Ass, Gas or Grass
Joined
·
17,200 Posts
Damn, good luck and stay safe guys...
 

·
Banned
Joined
·
8,231 Posts
show me where paradise is, i'd be happy to live there. you mainland fucks think hawaii is all mai tai's and bitches in coconut bras, dont you?

try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. im sure your outlook will change real quick like.

thank you, drive through!

so you all managed to fukk up paradise .CMAFR:
 

·
Ass, Gas or Grass
Joined
·
17,200 Posts
show me where paradise is, i'd be happy to live there. you mainland fucks think hawaii is all mai tai's and bitches in coconut bras, dont you?

try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. im sure your outlook will change real quick like.

thank you, drive through!
Not to mention ya got "Dog the Brownie Hunter" stirrin shit up with all the meth heads..

And before anyone asks... Yes, I would fuck the shit out of Dogs ol lady... Ill pound that big bitch!;)
 

·
Registered
Joined
·
9,589 Posts
try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. (on a side note, i did laugh a little bit at that) :)
Well, you people elect those morons.
Be safe.. I know a thing or two about them hurricanes living in Louisiana.
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #9
aaah, dog.. our local circus clown with his sideshow freak wife! that's pure trailer trash entertainment value at it's finest!!

his son leland is the complete opposite of them.. real cool guy, laid back and humble in real life.
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #10
Well, you people elect those morons.
Be safe.. I know a thing or two about them hurricanes living in Louisiana.

aint that the truth. elections are on saturday here too.. i expect nothing less than more of the same old same old!
 

·
Official Cactus Dealer
Joined
·
8,185 Posts
show me where paradise is, i'd be happy to live there. you mainland phucks think hawaii is all mai tai's and bitches in coconut bras, dont you?

try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. im sure your outlook will change real quick like.

thank you, drive through!

(on a side note, i did laugh a little bit at that) :)
You island phucks need to come up to the snow belt. Sure yu might get the occasional blow down that way but try living with 5-6 months of freeze your balls off cold snow asshole deep to a giraffe and so much salt on what you culd possibly call roads that your brand new ride is rusting after 2 years. Now quit your bitching go sip some candyass umbrella drink and stare a half nekked bitches
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #12
You island phucks need to come up to the snow belt. Sure yu might get the occasional blow down that way but try living with 5-6 months of freeze your balls off cold snow asshole deep to a giraffe and so much salt on what you culd possibly call roads that your brand new ride is rusting after 2 years. Now quit your bitching go sip some candyass umbrella drink and stare a half nekked bitches

you snow bunnies are a bunch of gluttons for punishment, you sadistic bastards! ;)
 

·
Beer Pong Champ (Retired)
Joined
·
6,830 Posts
I watched Magnum P.I.! We all know how you guys live out there. Some rich old fool paying all the bills, while you mooch off your friends.
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #14
I watched Magnum P.I.! We all know how you guys live out there. Some rich old fool paying all the bills, while you mooch off your friends.

shit, we're still feeling the effects of the Magnum P.I. era, middle aged dudes running around with 80's porn 'staches , wearing dick-high OP corduroy shorts and aloha shirts! haha
 

·
Official Cactus Dealer
Joined
·
8,185 Posts
you snow bunnies are a bunch of gluttons for punishment, you sadistic bastards! ;)
you sissies get a dusting of snow and everyone goes bat shit crazy. round here winter dont start till you hit the foot mark
 

·
waiting to make a pass!
Joined
·
18,370 Posts
show me where paradise is, i'd be happy to live there. you mainland phucks think hawaii is all mai tai's and bitches in coconut bras, dont you?

try living with the 150% higher cost of living day in, day out.. im sure your outlook will change real quick like.

thank you, drive through!

(on a side note, i did laugh a little bit at that) :)
So who's fault is that?
 

·
Registered
Joined
·
2,350 Posts
Discussion Starter #17
snow? whats that? we're lucky to get snowfall 3 times a year.. and then gotta drive 3 hours up the mountain to even see it!
 

·
Official Cactus Dealer
Joined
·
8,185 Posts
shit, we're still feeling the effects of the Magnum P.I. era, middle aged dudes running around with 80's porn 'staches , wearing dick-high OP corduroy shorts and aloha shirts! haha
you really didnt have to tell us about your wardrobe. Im sure your insurance will cover any damages ;)
 
1 - 20 of 65 Posts
Top