Yellow Bullet Forums banner

1 - 20 of 55 Posts

·
Registered
Joined
·
1,173 Posts
Discussion Starter #1
haha, always a brides maid, never a bride. they can't even catch the bouquet, suckers :finga:
 

·
Registered
Joined
·
2,581 Posts

·
Registered
Joined
·
6,100 Posts
If jets had one more quarter it would have been all over. jets figured them out but it was too late. Great game imo.


Heck if that's how you wanna look at it. The steelers might
Of started playing again with another qtr. GO STEELERS
 

·
Registered
Joined
·
737 Posts
I gotta shower after rooting for the steelers, but I didn't want the Jets to have a chance.

Go Packers!!!!!!
 

·
Registered
Joined
·
196 Posts
Fucken New englanders... Bitter sore losers.... I live up here... local sports Radio was saying the pats were not a playoff team.... 4 championships and 3 rings in the last 7 years.... Not a play off team..... ... They cried the same shit when the Sox stopped winning ..... Worst fair weather fans are new England fans.......
 

·
Registered
Joined
·
1,220 Posts
Maybe next year, I'm proud of my team no matter what the outcome.

J-E-T-S JETS JETS JETS
 

·
Registered
Joined
·
6,100 Posts
STEELERS!!!!!!!!!!!!!
 
1 - 20 of 55 Posts
Top