Yellow Bullet Forums

Yellow Bullet Forums (https://www.yellowbullet.com/forum/index.php)
-   Trash Or Be Trashed (https://www.yellowbullet.com/forum/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Night Owls... (https://www.yellowbullet.com/forum/showthread.php?t=322791)

Blownghost68 01-14-2011 06:40 AM

Night Owls...
 
Is anyone else like this? I know this is coops evening but over here does anyone else stay up pretty late?

Blownmope 01-14-2011 06:41 AM

Re: Night Owls...
 
yup

86cutlass350 01-14-2011 06:44 AM

Re: Night Owls...
 
ya i can not sleep at nite i will get tired around 7am

Doug Paddock 01-14-2011 06:45 AM

Re: Night Owls...
 
Sleeping is overated

Blownghost68 01-14-2011 06:46 AM

Re: Night Owls...
 
I can stay up till 6, go to bed, wake up at noon and be perfectly fine. CPT I guess...lol

Chris Taylor 01-14-2011 06:47 AM

Re: Night Owls...
 
The past few days I have been.

tntstarr 01-14-2011 06:48 AM

Re: Night Owls...
 
Job calls for it. Rotating 12 hour shifts.

nohook 01-14-2011 06:49 AM

Re: Night Owls...
 
yup stayed up til 8:15pm EST ...party animal here people !:partyman:

Blownghost68 01-14-2011 06:49 AM

Re: Night Owls...
 
Quote:

Originally Posted by tntstarr (Post 5454252)
Job calls for it. Rotating 12 hour shifts.

You at work right now man?

draggingto 01-14-2011 06:50 AM

Re: Night Owls...
 
Im always up late as shit. Kinda funny blownghost, i was just gonna ask YOU if you ever sleep LOL.

resurrection 01-14-2011 06:50 AM

Re: Night Owls...
 
i try not to. but here i am.

Doug Paddock 01-14-2011 06:51 AM

Re: Night Owls...
 
I need about 3-4 hours every night and sometimes I sleep in on Sundays till 6

Blownghost68 01-14-2011 06:51 AM

Re: Night Owls...
 
Haha I sleep man. Just barely though! Im used to playing beer pong till 6 in the morning haha it wont go away!

Chris Taylor 01-14-2011 06:53 AM

Re: Night Owls...
 
Quote:

Originally Posted by resurrection (Post 5454260)
i try not to. but here i am.

oh hi there sunshine

resurrection 01-14-2011 06:53 AM

Re: Night Owls...
 
Quote:

Originally Posted by Chris Taylor (Post 5454264)
oh hi there sunshine

hi.


All times are GMT -4. The time now is 04:01 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
vBulletin Security provided by vBSecurity v2.2.2 (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Resources saved on this page: MySQL 0%
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2019 DragonByte Technologies Ltd.
Yellow Bullet LLC


Garage Plus vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.