Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses - Yellow Bullet Forums

Go Back   Yellow Bullet Forums > Fire your bullets!!! > Trash Or Be Trashed

Trash Or Be Trashed Where the weak are killed and eaten!!!! Vulgar language and nudity may be enclosed!! NWS

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 01-03-2012, 02:56 AM   #1
yeti
Senior Member
Smoked Another SBC
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 13,663
Default Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

You can’t make this shit up....

Pepsi Says Mountain Dew Can Dissolve Mouse Carcasses
By Eric Randall | The Atlantic Wire

http://news.yahoo.com/pepsi-says-mountain-dew-dissolve-mouse-carcasses-213911576.html

Pepsi Co., facing a lawsuit from a man who claims to have found a mouse in his Mountain Dew can, has an especially creative, if disgusting, defense: their soda would have dissolved a dead mouse before the man could have found it.

(… bla bla bla…lawyers this…..lawyers that….bla bla…..etc. etc….)

"the mouse would have dissolved in the soda had it been in the can from the time of its bottling until the day the plaintiff drank it.”

"our product is essentially a can of battery acid."

The high-fructose corn syrup is bad enough, now this. How many of you guys actually drink it?
yeti is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 01-03-2012, 02:59 AM   #2
david068513
Go Fuck Yourself
Smoked Another SBC
 
david068513's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: north Ga
Posts: 6,433
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Nice cover up lmao
david068513 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 03:13 AM   #3
malibuplotter
Senior Member
Smoked another BBC
 
Join Date: Jan 2008
Location: layton, ut
Posts: 2,814
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

So that's whats happened to my teeth.. I need a lawyer.
malibuplotter is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 03:16 AM   #4
Wanna Run
Member
Pullin gears
 
Wanna Run's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Clarksville, TN
Posts: 885
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Damn I'm not drinking that shit again.
__________________

Wanna Run is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 03:28 AM   #5
backNblack
Ace Of Spades
Smoked Another SBC
 
backNblack's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Arizona
Posts: 7,181
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

My POP (coke), eats battery acid. DO YOU SEE THE DIFFERENCE? They need to fire the faggot ass lawyers.
backNblack is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 03:30 AM   #6
Five.0
كافر
Smoked Another SBC
 
Five.0's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Location: Indiana
Posts: 9,942
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Put diet coke in the sun for 2 days, it could be used as embalming fluid.
__________________
I'm dick so it shouldn't be that hard to swallow


Quote:
[Bill Glidden]: hugs and kisses five o
Five.0 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 03:36 AM   #7
cepx111
Former RJ instigator
Smoked Another SBC
 
cepx111's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Bartlett, Tn
Posts: 11,461
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

I don't drink that nasty shit but my girlfriend can't function without it.....
For me it's either ice water, beer or unsweet tea, in that order.....
__________________
cepx111 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:30 AM   #8
79mopower
Senior Member
Smoked another BBC
 
79mopower's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,610
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Seriously...... I drink it everyday. I couldn't imagine finding a mouse in it, Id sue the fucking shit out of Pepsi. How is their arguement it would have dissolved, they are okay with people drinking dissolved mouse shit!?
__________________
Quote:
Originally Posted by GETCHA SOME View Post
He's done proved over and over again he's like a cabbage when it comes to grudge racing all head and no ass!
Quote:
Originally Posted by wwhittle View Post
No i don't sit like you. I have one carb and one system. You bring a car like that and I will fuck you up.
79mopower is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:43 AM   #9
10.5 Dave
TRT
Smoked Another SBC
 
10.5 Dave's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Central Ohio
Posts: 18,596
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

I haven't drank a case of pop or soda in the last 15 years.........I can't stand the shit and it has nothing to do with diet or eating healthy.
10.5 Dave is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:46 AM   #10
LS1DragandPass
Member
Pullin gears
 
LS1DragandPass's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: USA
Posts: 681
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Quote:
Originally Posted by 10.5 Dave View Post
I haven't drank a case of pop or soda in the last 15 years.........I can't stand the shit and it has nothing to do with diet or eating healthy.
Good for you, you can scratch diabetis off the list of shit that might kill you.
__________________
What are willing to do for some Truckfit?
LS1DragandPass is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:48 AM   #11
SPOOLED UP
Senior Member
Smoked another BBC
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,565
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

LOL I should be dead then. Also not be able to have childre. Yet I'm at the hospital right now with my wife about to deliver a baby. Lmao at that bullshit.
SPOOLED UP is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:52 AM   #12
79mopower
Senior Member
Smoked another BBC
 
79mopower's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,610
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Between this shit, and monsters I will prolly be all kinds of fucked up. I do drink a ton of water tho, it at leasts makes me feel better about being addicted to it lol
__________________
Quote:
Originally Posted by GETCHA SOME View Post
He's done proved over and over again he's like a cabbage when it comes to grudge racing all head and no ass!
Quote:
Originally Posted by wwhittle View Post
No i don't sit like you. I have one carb and one system. You bring a car like that and I will fuck you up.
79mopower is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:54 AM   #13
junks10
Junior Member
Spooled up
 
Join Date: Nov 2010
Location: south carolina
Posts: 131
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

I seen rain frogs in the bottle of full unopened bottles of dew just out of production ....
junks10 is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 05:57 AM   #14
LS1DragandPass
Member
Pullin gears
 
LS1DragandPass's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Location: USA
Posts: 681
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Quote:
Originally Posted by SPOOLED UP View Post
LOL I should be dead then. Also not be able to have childre. Yet I'm at the hospital right now with my wife about to deliver a baby. Lmao at that bullshit.
All of that caffiene in the Dew helped your sperm swim faster to the egg.
__________________
What are willing to do for some Truckfit?
LS1DragandPass is offline   Reply With Quote
Old 01-03-2012, 07:27 AM   #15
SPOOLED UP
Senior Member
Smoked another BBC
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 1,565
Default Re: Pepsi Says Mountain Dew Dissolves Mouse Carcasses

Quote:
Originally Posted by LS1DragandPass View Post
All of that caffiene in the Dew helped your sperm swim faster to the egg.
Bwhaahhhaahaa Lmao. I'm sure it did. Well will see how he turns out though. I will get back to this one later.
SPOOLED UP is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -4. The time now is 08:27 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Garage Plus vBulletin Plugins by Drive Thru Online, Inc.
Resources saved on this page: MySQL 2.94%
vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2014 DragonByte Technologies Ltd.
Yellow Bullet LLC